2013 m. sausio 9 d., trečiadienis

Proginiai sveikinimai

Pora atvirukų su dėželėmis


5 komentarai:

  1. Subtilūs, neperkrauti, labai malonūs akiai :) Ir toks kruopštumas! Šauniai darbuojiesi :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Dailus atvirukas! Taip viskas iki smulkmenų išbaigta - tiek atvirukas, tiek dėželė, tiek pakuotė. Man labai patinka šios roželės - Laurut, kokia čia formelė? Ir lapeliai manding iš pergamento kirsti... Ar klystu?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dėkui, Gitut. Tikrai taip - lapeliai iš pergamento - man ir spalvelė tokia pavasariškai gaivi ir ne dirbtinė, ir rezultatas - lyg gyvesni, ne tokie mirę, atrodo lapukai :)
      O formutė gėlelių Spellbinders shapeabilities "Bitty Blossoms". Kai išvydau bloguose tas roželes, tiesiog įsimylėjau. Nenurimau, kol nesusiveikiau jų formutės - teko siųstis iš ebay, gerai, kad draugutės pagelbėjo. Nors ir labai brangiai ji man atsiėjo su visais registruotais siuntimais, bet nė akimirką nesigailėjau - tai tikrai ta formelė, kuri man mylimiausia ir "einamiausia"

      Panaikinti
    2. Labai ačiū, Lauruže. Bijau, kad ir man tos formelės gali prireikti... Pastaruoju metu kažko labai jau rožės akyse :D

      Panaikinti