2011 m. vasario 10 d., ketvirtadienis

Mažajai dukrytei

Pagaliau baigtas, bet dar neįrėmintas Lavender and Lace ''Isabella's garden'' darbelis, skirtas mano mažajai dukrytei Austėjai, atkeliavusiai į šį pasaulį per pačias Kalėdas.
Nusižiūrėjau šį dizainiuką, kai dar laukiausi, nors dar ir nežinojau ko, ir matyt pasąmonėj kažkas suveikė, kad jis taip mane pakerėjo, kad būtinai ryžausi išsiuvinėti. Visgi laukiau iki paskutiniųjų nėštumo dienų, nes kai sužinojau, kad bus mergytė, tai išvis tada taip gražiai man viskas susisiejo - tarsi ši Izabelė bus skirta mano mažajai dukrelei. Vežiausi siuvinuką į ligoninę teturėdama vos kelis kryžiukus, o kadangi žinojau, jog kelias dieneles ten teks pabūti, tad kol mažoji miegodavo, aš sau siuvinėjau.

1 komentaras:

  1. Мирабелька чудесная!!А второе творение само совершенство!!!

    AtsakytiPanaikinti