2010 m. lapkričio 4 d., ketvirtadienis

Pasiekęs pabaigą to, ką turėtum žinoti, atsidursi pradžioj to, ką turėtum jausti... (K.Džibranas)

Būtent šiuos žodžius mažutėlytėje atvirutėje, ne kažkodėl laiškutį, pirmiausia perskaičiau tik atplėšusi  šiandien gautąjį siuntinuką. Ir jie kaip niekas kitas kuo puikiausiai dabar atspindi mano būseną. Taigi.... Nuojauta manęs neapgavo - nuostabioji Viktorijos knygelė su levandų fėjuke ir drugiuku Užrašų knygelių siurprize buvo skirtoji man... Žinokit dar dabar sėdžiu ir graudenuos... iš laimės... iš pačios gryniausios ir nuoširdžiausios laimės... - už žmogaus šilumą ir meilę... sudėtą ne tik į darbelį, bet ir visa kita, ką matote...

    Na o jei smulkiau, tai:  Į paštą teko važiuoti pačiai, nes gudrruolė paštininkė kažkodėl tik įmetė lapelį, nors ir matė mane rymant ties langu ir pravertus vartus... Taigi po pietų pertraukėlės aš jau buvau vietoj ir taip pat mažumėlę nustebau, nes gavau dėžutę. Na o kai grįžusi išpakavau, tapo aišku kodėl - dėl trapiosios angelėlio statulėlės, matyt, greičiausiai .. Taigi nežinojau už ko griebtis - tik traukiau, traukiau dovanas iš dėžės, o ten vis buvo ir dar jų buvo...  Žodžiu, ir tą čiupinėjau, ir aną, ir po to vėl tą patį - na tiesiog taip viskas parinkta ir paderinta pagal mane, kad staugt noris iš laimės.  Užrašinė, kaip jau esu minėjusi, tai išvis nereali - kas įdomiausia, niekad nesu čiupinėjusi rankose, o ir pati dariusi, su paminkštintu veltinio lakštuku viršelyj - na labai "limpa" prie rankos tas jausmas.  Apie fėją tai patylėsiu - kruopštut kruopštutukas siuvinukas, o, pasirodo, levandos tai iš FK susuktos..  Ir ant ritelės su nėrinuku levandų žiedukai vien iš FK .. Negaliu atsižiūrėt, kaip gražu...  Ir angelėlis - toks mažutis, bet toks gražutis - deimantinį kamuolėlį rankelėj belaikantis...  Ir pieštukinė, jei gerai supratau, medinė dekupažui (nes irgi nesu tokios čiupinėjus rankose), ir didžiausia galybė servetėlių dekupažui, ir magnetinis skirtukas knygai, ir kalendoriukas, ir meilutėlis rašiklis (pirmutinis veiksmas, turint rašiklį rankose, man būna patikrinti , ar plonai rašo.  Nu žinokit ir ansai pagal mane - rašo plonai.  Žodž, turiu silpybę tušinukam, tai nesistebėkit, kad taip džiaugiuos tokį gavus), na ir pabaigai - šokoladukas , kurį jau apžiūrinėdama dovanas beveik visą ir "sutvarkiau".
       Tai va. Stebuklų, pasirodo, dar būna... Ir ne tik per Kalėdas...



 P.S. Na o savąją siurprizinę knygelę su detaliu aprašymu, kaip ją reikia apvilkti, merginų iš vieno rusiško forumo prašymu, įkelsiu artimiausiomis dienomis.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą